Growth-Driven Design Masterclass med Luke Summerfield

Revolutionér jeres SaaS-forretning gennem websitet

Den traditionelle metode for at bygge og drive websites er i stykker. Utilregnelige og inkonsekvente resultater er produktet af en playbook, som ikke længere virker.

Til vores masterclass vil vi lægge en ny playbook på bordet og værktøjerne til at bruge den. Med os har vi HubSpots website-evangelist Luke Summerfield. Han er manden bag frameworket Growth-Driven Design og fortæller for første gang om det på dansk jord.

Growth-Driven Design er en investering i måden, vi bruger vores website på. Det skaber en stabil vækst måned for måned. Det giver et stærkere website, som man kontinuerligt måler på. Metoden ligner tildels måden, som I sandsynligvis bruger til at skabe jeres SaaS-produkt på, og dét mindset giver jer en fordel i markedet.

Det er noget for dig, hvis ét eller flere af disse udsagn passer:

  • Du mangler ressourcer og fokus på website-indsatsen.
  • Du ved ikke præcis, hvad din indsats er værd.
  • I står overfor et redesign af jeres website og vil have maksimal ROI.
  • I vil skabe kontinuerlig og relevant trafik.
  • I vil arbejde aktivt med flere leads og salg.

Hvad får du med hjem?

Du får et veldokumenteret framework, der ændrer hele din opfattelse af, hvordan I skal angribe arbejdet med jeres website for at opnå resultater. Vi viser dig blueprints, must-do’s, opstartsstrategi og mange flere håndgribelige værktøjer, du kan bruge øjeblikkeligt efter workshoppen.

Du får også indsigt i, hvordan I skal måle resultater, og hvilken effekt det har på forretningen. Der vil blive præsenteret helt konkrete cases og arbejdsmetoder fra både vores kunder og Luke Summerfields egne eksempler.

Formatet er som en klassisk workshop, hvor I kommer til at sparre med hinanden undervejs og arbejde med konkrete problemstillinger, som I kan bruge i arbejdet derhjemme.

Kort sagt tager du dette med hjem:

  • Et framework til at strømline dit arbejde
  • Værktøjer til at skabe resultater i morgen
  • Indsigt i at bruge datadrevne beslutninger
  • Must-do til eget website
  • Beregning af ROI på website-indsatsen
  • … og masser af eksempler og cases

Er det for dig?

Growth-Driven Design Masterclass er for den marketingansvarlig som for eksempel CMO’er og marketingchefer.

Det er både for jer, som står overfor at skabe et nyt website, og jer, som vil arbejde aktivt med det, I har i dag.

Kører I allerede Inbound Marketing i dag, vil I kunne opnå endnu større resultater, da strategien passer perfekt ned over Inbound Marketing.

Der er ingen tekniske krav for at kunne kode eller designe - hverken for at være med til masterclassen eller efterfølgende brug af frameworket.

Fokus på workshoppen er på SaaS-virksomheder, men det er ikke et krav for at være med og få noget ud af dagen. Eksemplerne på dagen vil dog hovedsagligt have fokus på dette.

Hvor og hvornår?

Vores masterclass finder sted den
17. oktober i Aalborg hos Form Agenda.

Se hvor, på Google Maps


Program
08.45 - Ankomst
09.00 - Del 1
11.30 - Frokost
12.00 - Del 2
13.30 - Masterclass slutter

Der bliver både plads til netværk
og spørgsmål efter masterclassen.

Hvad koster det?

Workshoppen koster 3.000 DKK per person
eller 4.500 DKK, hvis I vil deltage to styks.

Få Luke's 10 bedste råd

Er du forhindret eller blot interesseret i Growth-Driven Design, så få Luke 10 bedste råd til at skabe resultater med websitet, efter masterclassen.


Få de 10 råd

Du får også vores nyhedsbrev, pakket med solide råd om Inbound Marketing.